اجتماعیپلیس

امنیت کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری است

عزم راسخ پلیس برای خدمت به مردم

اخبار کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت امروز کرمانشاه طبق آمارهای منتشر شده بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و این جز با همت، غیرت و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و خصوصا همکاران پرتوان در مجموعه انتظامی حاصل نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماندگار نیوز، سردار “علی اکبر جاویدان” در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: طی سال های اخیر حوادث تلخ و شیرین زیادی را در استان پشت سرگذاشتیم که در همه آن ها ماموران پلیس برای رفاه حال شهروندان و تامین نظم و امنیت آن ها شبانه روز پای کار بودند.

وی شیوع ویروس کرونا و ناآرامی های سال های 1398 و 1401 را از جمله حوادث تلخ 4 سال اخیر استان عنوان کرد و گفت: در این رخدادها ماموران پلیس برای حفظ سلامتی و امنیت مردم، مردانه پای کار بودند و کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند.

سردار جاویدان افزود: در فتنه های سال های 98 و 1401 برخی ها از روی غفلت و ناآگاهی با دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همراه شدند و دست به اقداماتی زدند که خوشایند هیچ انسان عاقل و فهمیده ای نبود اما ماموران انتظامی با صبر و درایت توانستند این قضایا را برچیده و امنیت و آرامش را بار دیگر در جامعه حاکم کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه خداوند متعال اجر و پاداش مجاهدت و تلاش های شبانه روزی ماموران را به آن ها عنایت کند، گفت: امروز عزم پلیس برای خدمت به مردم راسخ تر از هر زمان دیگری است.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر لحظات شیرینی هم مانند خدمت رسانی به زائران حسینی در ماموریت بزرگ اربعین داشتیم که حلاوت و شیرینی آن را هنوز احساس می کنیم، روزهایی که ماموران پلیس در گرمترین روزهای سال با اعتقاد راسخ قلبی دشواری ها را به جان خریدند تا بهترین خدمات را به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کنند.

سردار جاویدان در پایان به برخی موفقیت های کسب شده نیز اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر انتظامی کشور طی 3 سال و کسب رده برتر در سطح نیروهای مسلح از جمله این موفقیت ها بود که البته با تلاش، همراهی و پشتکار همکاران پلیس در بخش های مختلف حاصل شد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: محتوا محافظت شده است!!