ادبیات و نشرفرهنگی

نقد در رسانه باید عالمانه، مستند و منصفانه باشد

امام جمعه کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه گفت: نقد عالمانه مستند و منصفانه باشد.بازخورد مدیران در مواجهه با نقد مثبت باشد

به گزارش پایگاه خبری ماندگار نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه، عرصه رسانه، عرصه‌ای بسیار مهم، سرنوشت ساز و تعیین کننده می باشد، گفت نقد در رسانه باید عالمانه، مستند و منصفانه باشد.جمعی از خبرنگاران حوزه بسیج با حجت الاسلام حبیب الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، پیش از ظهر امروز، در سومین روز از هفته بسیج دیدار و گفتگو داشتند.

رسانه ها می توانند منشاء وبستر ساز توسعه در همه حوزه ها باشند:
نماینده ولی فقیه در استان، رسانه ها را چشم و گوش امین حاکمیت خطاب کرد و افزود: رسانه ها می توانند منشاء و بسترساز توسعه در همه حوزه‌ها شوند.
این مسئول با اشاره به اینکه با حوزه رسانه آشنایی دارد، افزود: رسانه ها را حمایت می کنم وبرای رسانه‌ها اهمیت زیادی قائل هستم، در جامعه امروزه با مشکلات و آسیب های اجتماعی زیادی در کرمانشاه مواجه هستیم، من معتقدم اگر رسانه‌ها ورود منسجم‌تر و فعال‌تری در آن حوزه‌ها داشته باشندمیتوان از ایجاد این آسیب‌ها پیشگیری شود، به عقیده من رسانه ها در این زمینه مقصرنیستند، الزامات و شرایط برای ورود رسانه ها ممکن است مهیا نبوده.

غفوری در ادامه گفت: اگر قرار است در جامعه اتفاق مثبتی در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… رخ دهد، رسانه‌ها می‌توانند بسترساز آن موضوع باشند و نقش‌آفرینی فعالی داشته باشند.

سعه صدر در مقابل نقد جزو ضروریات مدیریت است:
نماینده ولی فقیه در استان، در پاسخ به خبرنگاران، از فراهم نبودن فضای نقد در جامعه و پایین بودن سعه صدر برخی مدیران، اظهار کرد: داشتن سعه صدر در مقابل نقد جزو ضروریات مدیریت است و مدیران باید اهل سعه صدر باشند و بازخورد مدیران در مواجهه با نقد، مثبت باشد.
غفوری معتقد بود، نقد از سوی رسانه‌ها باید عالمانه، مستند و منصفانه باشد، در اینصورت مورد پذیرش بهتری قرارمی گیرد، انصاف در نقد این است که نقاط مثبت و نقاط منفی و ایرادات مورد توجه قرار بگیرد، و تنها نقاط ضعف دیده نشود و بزرگنمایی نباشد.

امام جمعه کرمانشاه، در ادامه سخنانش با اشاره به جایگاه و نقش آفرینی رسانه ها در توسعه جامعه، گفت: امروزه عرصه رسانه عرصه‌ای تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

لازم به ذکر است: تعدادی از فعالین رسانه‌ای حاضر در جلسه دغدغه های خود را در خصوص مشکلات موجود در استان مانند بیکاری، عدم پاسخگویی مدیران، عدم توجه به مطالب منتشر شده از سوی رسانه ها، معیشت اهالی رسانه و … مطرح کردند، که این مسئول پاسخهای لازم را دادند و قرار شد، اصل مطالب در جلسه بعدی که بزودی برگزار می شود، مطرح و نتیجه گیری شود.

با #ماندگار نیوز همراه باشید

☀️ایتا:
eitaa.com/mandegarnewsir
☀️پایگاه خبری ماندگار نیوز

پایگاه خبری


☀️کانال تلگرامی :
http://t.me/mandegarnewsir

اخبار مرتبط

یک نظر

  1. هر ماه برای اطلاع از اخبار کرمانشاه، پایگاه خبری ماندگار نیوز رو جستجو می‌کنم. به جرات اولین پایگاه خبری کرمانشاه هستش که محتوای خبری تون یونیک هست.
    تشکر مدیر🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: محتوا محافظت شده است!!