اخبار کرمانشاه

بالا بردن ضریب نفوذ بیمه دی در بین جامعه

ضریب نفوذ بیمه دی در کرمانشاه پایین است

ماندگار نیوز– نوزدهمین سالگرد تأسیس بیمه دی، مراسم با شکوهی در دبستان دخترانه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف فرهنگ سازی در راستای معرفی خدمات این شرکت و بالا بردن ضریب نفوذ بیمه دی در بین جامعه هدف برگزار شد.

در این مراسم، باوندپور، مدیرعامل شرکت بیمه دی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه دی در کشور ۱/۸ است در حالی که نسبت به شاخص های برنامه ششم می بایست هفت درصد باشد گفت: ضریب نفوذ بیمه دی در کرمانشاه حدود ۱/۶ است که می بایست با فرهنگ سازی این رقم را افزایش داده و به میانگین کشوری برسیم.

نوزدهمین سالگرد تاسیس بیمه دی در کرمانشاه

باوندپور با تأکید بر اینکه خردسالان و نوجوانان می توانند نقش ارزنده و تأثیر گذاری در این زمینه داشته باشند افزود: در استان کرمانشاه حدود ۶۰ هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ۱۰ هزار نفر نیز از سایر نهادها و ارگان ها تحت پوشش این بیمه قرار دارند و از خدمات آن بهره مند هستند.
وی گفت: در حال حاضر ۴۳ نمایندگی در سطح استان فعالیت دارند که از این رقم ۳۳ نمایندگی در شهر کرمانشاه خدمات بیمه ای را به جامعه ی هدف ارائه می دهند.
باوندپور با بیان اینکه بیمه دی در بخش های درمانی، مسکن، عمر، حوادث و … به دریافت کنندگان، خدمات بیمه ای ارائه می کند خاطر نشان کرد: سامانه ارتباطی ما با مردم ۱۶۷۱ است که افراد می توانند پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را به صورت شبانه روز با این سامانه در میان بگذارند.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه سیاست این شرکت مبنی بر افزایش دفاتر نمایندگی بیمه در سطح استان است از علاقمندان و داوطلبان این بخش خدماتی خواست با مراجعه به سایت و یا دفتر مرکزی بیمه دی در کرمانشاه نسبت به راه اندازی دفتر نمایندگی اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: محتوا محافظت شده است!!