اخبار کرمانشاهاستانها

زنگ سپاس معلم در کرمانشاه به صدا درمی آید

نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اصحاب رسانه

به گزارش پایگاه خبری ماندگار نیوز کرمانشاه؛ سلمان محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته معلم در سرسرای خانه معلم شماره یک شهر کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه همه جامعه قدردان زحمات معلمان هستند، افزود: سعی می کنیم روح حاکم بر برنامه های این هفته ارتقا شان و جایگاه نقش معلمان باشد.

محمدی از مهم ترین برنامه این هفته را ” زنگ سپاس معلم “با حضور مسئولان ارشد استان کرمانشاه اعلام کرد که در روز ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با روز نخستین هفته معلم در یکی از مدارس شهر کرمانشاه برگزار می شود.

وی یکی دیگر از مهم ترین برنامه های این هفته را تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده استان دانست افزود: جالب بدانید از ۱۲ معلم نمونه کشوری از ۳۲ استان؛ ۲ نفر از آنها از استان کرمانشاه است، که نشانده از کیفیت و جایگاه معلمان استان در کشور است.

محمدی افزود: این معلمان برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام و روز گذشته نیز توسط” رضا مراد صحرایی” سرپرست وزارت آموزش و پرورش تجلیل شدند و تعدادی نیز روز چهارشنبه با حضور محمد طیب صحرایی در استانداری کرمانشاه تجلیل می شوند.

نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دیدار منتخبان معلمان استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه و دیگر ائمه جمعه شهرستان ها، تجدید میثاق با آرمان شهدا انقلاب اسلامی، دیدار با خیرین مدرسه ساز، پیشکسوتان فرهنگی، خانواده شهدا فرهنگی و دانش آموزی از دیگر برنامه هفته معلم امسال استان کرمانشاه اعلام کرد.

محمدی دیگر برنامه های این هفت را برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگیان، برپایی میز خدمت در صحن خبطه های نماز جمعه، ارائه خدمات به فرهنگیان توسط دیگر دستگاه اجرایی مانند میراث فرهنگی، سینما ها و اردو تفریحی در اردوگاه و مراکز رفاهی، تبلیغات محیطی توسط شهرداری عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی و هنری در هفته معلم اشاره کرد، گفت: در حال حاضر ۲۶ هزار معلم در چهار هزار مدرسه با ۱۵ هزار کلاس در حال تدریس ۳۷۰ هزار دانش آموز استان کرمانشاه هستند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: محتوا محافظت شده است!!